Bezosobowa obsługa parkingu
Lider usług parkingowych w Warszawie prezentuje NOVUM na rynku
INNOWACYJNĄ BEZOOSOBOWĄ OBSŁUGĘ PARKINGU
Zapraszamy do zapoznania się ze standardami wprowadzonego systemu
System do zdalnego zarządzania parkingami to:
• Nowoczesne rozwiązania
• Innowacyjna i sprawdzona baza oraz podzespoły renomowanych firm.
• Monitoring wizyjny 100% powierzchni parkingu
• Bezpośrednia Łączność z centrum dowodzenia
• Błyskawiczna reakcja grupy interwencyjnej w sytuacji wystąpienia zagrożenia
• Konkurencyjne cenowo abonamenty
CENTRUM OBSŁUGI PARKINGU
– to całodobowa kontrola poprawności pracy systemu oraz zarządzanie wszystkimi funkcjami takimi jak wydawanie oraz przedłużanie ważności kart dla użytkowników.
NASZ PARKING W 3ECH PROSTYCH KROKACH
WYDAWANIE KART ABONAMENTOWYCH I REGULOWANIE PŁATNOŚCI :
• Rezerwacja miejsc parkingowych odbywa się za pośrednictwem „formularza rezerwacyjnego” zamieszczonego na naszej stronie internetowej przekazywanej drogą e-mailową do naszego centrum obsługi bądź też bezpośrednio do inspektora opiekującego się danym obiektem.
• Dane do faktury zawarte są w formularzu zgłoszenia.
• Wydawanie nowych kart odbywa się podczas wyznaczonych dyżurów lub za pośrednictwem poczty kurierskiej pod wskazany w zgłoszeniu adres.
• Regulowanie płatności odbywa się za pomocą przelewów lub sprzedaż bezpośrednią na terenie parkingu.
• Aktualizacja (przedłużenie) karty abonamentowej następuje po dokonaniu opłaty na wskazany rachunek
• Opłata za miejsce parkingowe pobierana jest z góry, w dniu pozostawienia pojazdu.
WJAZD NA TEREN PARKINGU:
• Przy wjeździe na teren parkingu zainstalowany został terminal wjazdowy z wyświetlaczem, czytnikiem kart oraz z intercomem.
• Urządzenie współpracuje ze szlabanem wjazdowym, który otwiera się, jeżeli kierowca użyje uprawnionej karty zbliżeniowej.
• Dzięki zastosowaniu w nawierzchni jezdni odpowiednio zlokalizowanych dwóch pętli indukcyjnych urządzenie odczytuje kartę tylko wtedy, gdy przy urządzeniu stoi samochód, dodatkowo czuwa nad zachowaniem kolejności przejazdu (AntiPass-Back) będzie wiedział on czy pojazd wjechał czy się wycofał. Wraz z pozytywnym odczytem karty następuje otwarcie szlabanu.
• Klient instruowany jest za pomocą podświetlanego wyświetlacza z napisami w języku polskim i angielskim.
• Po wjechaniu na parking szlaban zamknie się automatycznie zaraz za samochodem.
• W przypadku odmowy dostępu klient informowany jest o powodzie odmowy np. karta nieważna i dzwoniąc przez intercom może na bieżąco wyjaśnić zaistniałą sytuację z pracownikiem COP.
• Dodatkowo system steruje bramą znajdującą się na parkingu, otwierając i zamykając na noc (godziny programowane w systemie, brama będzie się automatycznie zamykała o godz. 18:00, a otwierała o godz. 6:00).
• Podczas wjazdu na parking w godzinach zamknięcia bramy, będzie ona otwierana za pomocą aktywnej karty przyłożonej do czytnika zainstalowanego na słupie bramy.
WYJAZD Z TERENU PARKINGU:
• Przy wyjeździe z parkingu zainstalowany jest terminal wyjazdowy z czytnikiem kart, intercomem oraz wyświetlaczem.
• Po podjechaniu do terminala wyjazdowego karta zostaje sprawdzona w systemie i gdy jest aktywna (opłacona) szlaban otwiera się.
• W sytuacji gdy karta z jakiejś przyczyny jest zablokowana na wyświetlaczu klient otrzymuje informacje.
• Po wyjechaniu szlaban zamyka się automatycznie zaraz za samochodem, za co odpowiadają pętle indukcyjne, dodatkowo uniemożliwiające odczyt karty bez obecności pojazdu.
Parking z bezosobową obsługą można zobaczyć na ulicy Remiszewskiej róg Goławickiej P85
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NASZYMI PRACOWNIKAMI:
Jesteśmy po to by udzielić Państwu wszelkich informacji dotyczących naszej działalności – tym samym zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail pod niżej wskazanymi adresami:
grazyna.garbacik@uniwersum.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem: 22 632-44-85 wew. 619
Pliki do pobrania:
• Wniosek o zmianę danych pojazdu
• Podanie o podnajem miejsca parkingowego
• Wniosek o wydanie duplikatu karty